מתן חסות לחמישי בתשע

אנחנו בחמישי בתשע פועלים מתוך רצון אמיתי לסייע לאנשים להכיר בצורה קצת שונה, פחות "סליזית", עם יותר כבוד לאנשים ולרצון העמוק שלהם למצוא ולהיות חלק ממערכת יחסים משמעותית.

המחשבה מאחורי המיזם החלה בתקופת הקורונה, בה הבידוד והריחוק החברתי הרחיקו רווקים מבנות ובני זוג פוטנציאלים, ומהיכולת שלהם להיפגש ולהכיר אחד את השניה. אנחנו הבנו שבאמצעות קצת טכנולוגיה (טוב נו, לא קצת) אנחנו יכולים פשוט לחבר בין אנשים שיכולים להתאים זה לזה. בלי סוויפים ימינה שמאלה, בלי פרופיל שכולם יכולים לראות ובלי אשליית השפע שכל כך מאפיינת את הדרכים בהם אנשים מכירים כיום. כי בואו נודה באמת, כולם כבר באפליקציות. נדירים האנשים שמכירים בעולם האמיתי.

 

לאחר הגל הראשון אשר התאפיין בסגר, ריחוק קיצוני בין אנשים שגם אם היו רוצים להיפגש לא יכלו לעשות זאת בגלל שמקומות הבילוי היו סגורים, גילינו שההתעניינות במיזם שלנו לא דועכת, אלא להפך – היא אפילו גוברת! זה היה הרגע בו הבנו שעלינו על משהו, שלא מדובר בעוד איזשהו טרנד או הייפ, מדובר בדרך אמיתית בה אנשים יכולים להכיר ולמצוא את החצי השני שלהם. המשכנו לפתח את המערכת ואת הערכים והעקרונות על פיה אנחנו רוצים שהיא תפעל, כאשר בראש ובראשונה רצינו תמיד להיות בצד של המשתמשים בחמישי בתשע, לפעול לטובתם ולא למצוא את עצמנו בסתירה או בקונפליקט בו המטרות העסקיות של המיזם נוגדות או סותרות את המטרות שלהם, שהן כפי שאנו מבינים אותן למצוא את החצי השני ולהיות חלק ממערכת יחסים משמעותית.

כאשר בחנו מה עושות האפליקציות קצת יותר לעומק, נחרדנו לגלות ששם הדברים עובדים בצורה שונה. מכאן, כל מה שנכתוב זו דעתנו בלבד, אבל אנחנו בטוחים שכל מי שטיפה יעמיק במחשבה בנושא יראה שדעתנו כנראה משקפת את מצב העניינים בעולם: כל המוצר שלהם עוצב בהתאם ליעדים עסקיים, אשליית השפע (תמיד יש עוד! תמיד יש יותר טוב!), האופן בו האנשים במערכת הוא סליזי ורדוד, בצורה פרסומית, כאילו כל אחד מהם הוא פוסטר, מוצר עבור משתמשים אחרים, החפצה ושימת דגש מירבי על מאפיינים חיצוניים, כאשר בראש ובראשונה מככבת התמונה ושאר הדברים מקבלים עדיפות משנית. ימינה או שמאלה, כמה שיותר מהר, כמה שיותר פעמים, כמה שיותר עד שאולי… אולי יהיה לך מאצ'. חלק מהאפליקציות האלו אף חרטו על דגלן את העדיפות לסטוצים, "מערכות יחסים" של לילה אחד. הן מותגו כך בכוונה על ידי החברה, שהרי, לאחר שמישהו ימצא קשר רציני, הוא כנראה לא יחזור להשתמש באפליקציה, נכון? וכך, יעדים עסקיים עיצבו את המוצר להיות כזה – מוצר של מערכות יחסים לא משמעותיות.

בנוסף, המוצרים האלו נבנו בצורה כזאת שיהיו מספיק טובים כדי שיהיה "כדאי" לשלם עליהם, אך לא מספיק טובים כדי שהמשתמשים באמת יוכלו למצוא את מה שהם מחפשים, וכך אלו בתורם, יאלצו להמשיך לשלם… כל זה קורה בחברה מודרנית בה לצערנו היעדים העסקיים שולטים בחברה ומעצבים אותה, ולא להפך. אל תבינו אותנו לא נכון – אנחנו לא נגד עסקים, אנחנו לא נגד רווחים, ברור לנו שהכלכלה היא דבר חשוב, זה מה שמניע את העולם, זה מה שמונע עוני ורעב, זה מה שלוקח את העולם קדימה. אבל יש גבול. שימוש ציני בבני אדם כדי לעשות רווחים לא מקובל עלינו, לא שם אנחנו רוצים להיות ולא לשם אנו צועדים.

חשבנו ושקלנו רבות מה אנחנו יכולים לעשות, איך נוכל לקיים מיזם שמצד אחד אנו שמים עליו לא מעט השקעה, מאמצים והוצאות ומצד שני אנחנו לא רוצים להרגיש שאנחנו מנצלים את המשתמשים ופועלים בניגוד למה שטוב עבורם. כיצד נקיים את המיזם? הרבה הציעו לנו לפנות למשקיע, יש כאן טכנולוגיה, יש כאן פתרון אמיתי, מבחינת רוב האנשים זה האופן הטבעי בו דברים צריכים להתגלגל. החשש שלנו ממשקיע הוא בעיקר החשש מגורם חיצוני שייכנס למה שבנינו כאשר בראש ובראשונה הוא רואה את הרווחים הכלכליים האפשריים, כאשר אנחנו דווקא מנסים ככל יכולתנו קודם כל להסתכל על הרווחים החברתיים. אנחנו רוצים להמשיך ולבנות את "חמישי בתשע" בצורה שונה מהאופן בו סטרטאפ או עסק רגיל עובד, אנחנו רוצים לפעול כאילו אנחנו בעצמנו המשתמשים במערכת, וזה האתגר האמיתי שלנו.

שורה תחתונה

אנחנו עושים ככל יכולתנו כדי לקיים את המיזם, אבל אנחנו לא יכולים לעשות זאת לבד. אנחנו באמת צריכים את הסיוע והתמיכה שלכם במיזם כדי לראות את "חמישי בתשע" מצליח ומסייע לעשרות אלפי אנשים למצוא את החצי השני. לכן אנו פונים דווקא אליכם, עסקים וארגונים אשר מעוניינים לתת חסות למיזם, ובתמורה ליהנות מהערכים החברתיים והפרסומיים שחסות כזו יכולה לתת. למעשה, בנינו את האופן בו אתם מעניקים חסות למיזם בצורה כזאת שגם אתם, כארגון, יוצאים נשכרים מכך בכל הרמות. אתם יכולים לראות זאת כחלק ממאמצי השיווק, המיתוג ויחסי הציבור של הארגון לכל דבר ועניין

יתרונות במתן חסות לחמישי בתשע

  • ערך חברתי, השקעה חזרה בקהילה, בהתאם לאידיאולוגיה ולערכי הארגון אליו אתם משתייכים.

     

  • עד חצי מתקציב החסות שתעניקו יוקצה לטובת שיווק ברשתות החברתיות, בו הלוגו שלכם יופיע באופן ברור כנותני חסות, אנחנו נדאג לנהל את הפרסום והמדיה ולהיות שקופים איתכם לחלוטין לגבי כמות החשיפות והנתונים הרלוונטים.

     

  • אנחנו נכתוב כתבת מגזין באתר שתספר על הארגון שלכם תוך מתן דגש על הסיבות שהובילו לתמיכה שלכם ב"חמישי בתשע" וערכי הארגון שלכם.

     

  • הופעה בעמוד "נותני החסות" שלנו ובעמוד הבית כשותפים אשר מסייעים לחמישי בתשע לעלות ולהצליח.

     

  •  קארמה במציאת המאצ' לכם ולעובדי הארגון 😉

 

  • ועוד… צרו קשר באמצעות הטופס למטה ונספר לכם על היתרונות הנוספים הגלומים בתמיכתכם בחמישי בתשע.
מעוניינים בפרטים נוספים? השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לחזור אליכם עם כל המידע ומסלולי החסויות האפשריים
משתפים חברים, מעלים סיכויים

שיתוף של חמישי בתשע עם חברים מעלה לך את הסיכוי לקבל מאצ' מדויק יותר

כן, ככה האלגוריתם עובד! למה? פשוט כי זה טוב לכולם

התנתקת בהצלחה מחשבונך

מקווים לראות אותך כאן שוב בקרוב